HELT GALET

Vill bara säga att den här helgen har vart så himla kul från början till slut! Helt underbart har det vart i Göteborg med er mina vänner! :D Det går inte att beskriva hur kul vi haft och hur mycket jag gillar att va med er! Allt vi gör blir så himla kul, att sitta på centralen i Göteborg klockan halv12 på kvällen för att man missa förra pendeln med 4minuter, till och med det är kul med er! xD Liseberg i går var helt fantastiskt, vädret var hyffsat, precis lagom för att det inte skulle vara knökat med folk, ingen kö som var längre än 30 minuter och ibland var det bara att springa igenom gångarna för att det inte var någon kö alls! :D SÅ himal kul att kunna åka ellting som man vill utan att behöva tänka på köer!

Hela den här helgen har vart helt crazy, så mycke sjukt vi har gjort xD Bara det att vi bodde på ett hunddagis utanför göteborg och stod där och stekte hamburgare klockan 1 på natten är så himla kul asså.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, allt har vart så himla kul, från avresan klockan 15.10 i fredags till att vi kom hem lite efter 18.00 idag! Svängen i Nordstan, allt blir perfekt när man är mer er! ^^

Det ända jobbiga nu är att jag har matte och historia prov imorgon som jag fortfarande inte tittat nått på knappt! :/ kommer få asdåligt på båda! :( men men, det är sånt man får ta om man haft en rolig helg, fast jag vill inte ta det xD Det blir att plugga med frida imorgonförmiddag i skolan! :) Det ska bli så himal skönt, bara två dagar kvar med lektioner nu, o sen mentorsdag, städdag och "avslutning"! :) haha sen är det SOMMARLOV!

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0