En helg

Söndag idag då, tiden går fort och snart har säkert dom 9 veckorna gått! Nee, nu ska vi inte tänka så, just nu har ju sommarlovet precis börjat! :)

Idag har jag inte gjort mycket alls, vaknade typ vid 1 och efter det har jag fixat lite i mitt rum och vart ute och övningskört! Hel fränt asså, jag har kört på motorvägen, i linköpings mest olyckebenägna vägkors, fornåsakorset och sist men absolut inte minst, jag har kört i en fullt trafikerad vallarondell och nu är både jag och bilen hemma igen helt utan skador, helt sjukt! xD

Helgen har för övrigt vart ganska medeltrist, har vart hemma och hjälpt pappa med balkongen som vi gör om och glasar in! Igår la JAG helt själv golvet! :}
( :} = en stolt gubbe)

Nu längtar jag till immorn, jag och ett gäng härligt folk ska hem till Maria och Chris och hjälpa dom att flyttstäda sen blir det pizza och allmännt mys tror jag! härligt härligt. så himla sorgligt att dom flyttar sän bara... 

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0