Bakad med kärlek <3

Hej, härliga tisdag! Dagen idag har varit allmänt mysig xD vet inte varför, men jag har vart glad idag utan någon anledning! När jag kom hem från skolan blev jag oerhört sugen på scones så jag satte igång och baka det! Jag tog precis ut dem ur ugnen så nu luktar det scones i hela huset, mumma luktar det!
Nehe, nu ska jag gå ner och äta upp dom också, väldigt gott ska det bli kan jag lova!
Efter att jag blivit mätt och belåten av sconesen som jag förövrigt bakat med kärlek ska jag plugga svenska, grekisk mytologi! Inte ens det känns så jobbigt faktiskt, även om jag måste sitta hela kvällen! :P haha jeg vet inte vad det är med mig, men glad är jag i alla fall!

Glada hälsningar från bagaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0