1:a juni & jag är glad

Då är en ny vecka igång... Nu är det bara slutspurten kvar i skolan men det är mycket som ska göras för det! Skoldagen var ganska slapp som vanligt xD gjorde inte så mycket alls vad jag kan komma på, fick tillbaka matte nationella i alla fall, fick vg+ så jag vart jättenöjd, fast sen när jag insåg att jag kunde fått mvg och att det faktikst inte var alls långt ifrån att jag fick det så vart jag inte jättenöjd längre, då blev jag bar nöjd! xD haha Det spela ju ingen roll för betyget vilket jag än hade fått iaf, ligger på vg i vilket fall! 

Sommaren håller i sig men det gäller att njuta nu för imorn och resten av veckan ska det ju bli regn! :( Vi får hoppas att dom har fel, det måste ju iaf bli fint väder till helgen igen. Idag tog jag vara på det fina vädret och var lite hurtig (som förövrigt är världens fånigaste och fulast ord) och cykla till ljungsbro för att bada med matilda och jojjo. Josse var med där men hon bada inte eftersom hon precis nu håller på att bli frisk och inte får bli sjuk tills göteborgsresan! Årets första dopp var det faktiskt för min del, haha inget att skryta med direkt, brukar va mycket tidigare än såhär med att bada, ja mena 1:a juni, det är ju sommar då! xD

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga, det är absolut välbehövligt, det får bli pluggstek ute på en filt i solen! :)

tjingeling 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Japp, annars brukar man ju ta första doppet 9 maj! xD

2009-06-01 @ 20:35:19
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: erik

hahahaha xD jojjo har klockrena komentarer ibland asså! xD

2009-06-01 @ 21:56:06
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0