Veckans Babe!

Dagen idag har vart som vilken skoldag som helst, halvkul till heltrist! Den här veckan blir det ganska mycket plugg och nästa vecka bli det extremt mycket plugg... Usch. Men sen kommer det jag tjatar om i varje blogginlägg nu känns det som, jullovet! Yipppiieee

Måste också säga att det finns ett helt gäng människor som verkar vilja få tillbaka mig in i spelberoendets värld, sän jag gick ut här på bloggen och sa att jag slutat spela farmville har "gift förfrågningarna" öst in på facebook, men jag ska inte acceptera dom... ;)

Måndag är det som sagt och ni vet vad det betyder, Veckans Babeeee! :D

Nomineringen är: Till en tapper människa, en människa som aldrig ger upp, som alltid ger allt. Denna människa utstår det mesta utan att gå under. Jag kan avslöja för er att denna människa är en kvinna (tror jag). Hon har flyttat långaväga ifrån för att komma hit till kära Linköping i underbara Östergötland. Det finns bara en människa som blir veckans Babe den här veckan och det är, Aurora, Leksand, Glasögonormen, Julia, Envallen, kärt barn har många namn...

Vad är skillnaden på Leksand och Leksands rundrut?
Den ena är rund, spröd, har ett hål på mitten, är normagräddad och tänker naturligt.
Den andra är Leksands rundrutiga knäckrbröd!



5 Snabba och Aurora:
Ursrung: Leksand (alltså invandrare)
Gillar: Leksand
Fritidssysselsättning: Baka Leksandsknäcke
Skola: Info Komp, vad annars?
Önskar att: Få gå på date med just diiig!

/erik

Kommentarer
Postat av: Sunshinegabbeboy

Jag trodde jag skulle bli veckans babe:( besviken

;)

2009-12-07 @ 22:12:53
URL: http://sunshineboys.blogg.se/
Postat av: erik

hehe du ligger bra till till nästa vecka kanske... ;)

2009-12-08 @ 08:12:38
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0