Oh Happy Day!

Idag är jag bara så sjuuukt glad, vet inte vad det är, måste vara snön, att det är jul snart och nått mer som ännu är okännt kanske.. (A) Allt bara är kul, jag gick på stan en liten sväng efter skolan, öppnade dörrar åt gamla tanter, var allmänt trevlig och köpte dyra julklappar till min mor och far. Jag ser inga problem med nått, snart ska jag göra en skitjobbig rättskunskapsuppgift, men det går nog fin fint det med! :)

"Livet leker ibland, jag är bara så himla positiv och uppåt, hoppas allt blir som i drömmen, Juul är Kärlek<3"



/erik


Kommentarer
Postat av: Gabriel

Juul är inte bara kärleek, det ger kärleek med. Både till snygga tjejer o medmänniskor! :)

2009-12-14 @ 20:28:28
URL: http://sunshineboys.blogg.se/
Postat av: erik

så sant så sant, jag kunde inte sagt det bättre själv du din lilla poet! :D Kärleken spirar i juletider helt enkelt!

2009-12-14 @ 22:06:19
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0