Lycka, Kärlek, Jul, Glögg

Nu sitter jag hemma och bara slappar för första gången idag, typiskt bara att man blivit jätte pigg nu när man tänk gå och lägga sig!
Idag jag tog sovmorgon såklart, det är ju lov, och sen åkte jag in till stan vid 12 för att handla julklappar med Josse! :D Det vart en heldag på stan, först ikano, sen in till stan, till en början gick vi runt och såsa i julyran men sen märkte vi att timmarna gick och att vi började få bråttom, så då börja vi shoppa julklappar på allvar ;)

 

Nästan 7 timmar på stan vart det tillslut hehe, lite trött var man när man satte sig på bussen på väg mot Lukas och Lovisaa place ;) Vi åkte nämligen direkt dit efter stan vid 7 för att träffa masser härligt folk, julmysa, dricka glögg, äta lussekatter och pepparkakor, äta kladdkaka, spela spel och framför allt köra Hazard! :D haha så himla kul var det, och jag lyckades till och med för en gång skull, fick tre paket med mig hem, Ett med ett ljus och superdupergott te, ett med choklad och ett med två kort! :P

  

Får väl avsluta med Gabbes och mitt nu välkända ord,
"In dreams and in love there are no impossibilities" <3

/erik


Kommentarer
Postat av: Josefine

SKICKA BILDEN! XD hahaha. Himlans tur för dig att teet var gott, din murvel!

2009-12-23 @ 19:46:52
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: Gabriel

åhhh, vilken avslutning! Jag bara smälter :)

2009-12-23 @ 22:22:03
URL: http://sunshineboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0