Julmys

Gårdagskvällen med gänget var sjukt kul, det bästa var fejktårtan (En form inklädd i grädde och godis) till Jojjo! Hennes reaktion asså.. "Det är hårt" men ändå fortsatte hon att försöka skära! xD Sjuk kul kväll som sagt, jag var jätte trött när jag kom hem så jag sov typ till ett idag.. hehe skönt att sova ut faktikst men då han jag ju inte plugga idag heller... :/ Inte alls bra..

I eftermiddag och Ikväll har jag vart hos Josse och julmyst med henne, matilda och jojjo. Verkligen mysigt har det vart, julmusik lyssning, julgodisbak, pepparkaksbak, julgodisät, julfilms titt, pepparkaksdegsät, taccoät, aliasspel och helt enkelt en helmysig kväll! "Vad får vi allt ifrån? - Glööögeeen?"

Nu blir det att sova och ställa klockan hyffsat tidigt idag, imorgon måste jag upp och plugga för på eftermiddan ska jag in till stan och träffa gabbe. Vi ska äta taccobufé och ha kul med ett helt gäng folk! :)

Livet är underbart ibland.



/erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0