Jul, Jul, Strålande Jul

Julen är allt bra konstig den. Den är härlig och rolig fast man vet lixom egentligen inte vad det roliga är? Man äter sjukt mcket hela tiden, träffar masser släkt och far omking på en massa olika tillställningar. Aja, jag gillar julen i alla fall! :)

Igår hade vi först julfirande hemma bara mamma, pappa, jag och mormor och på eftermiddagen gick vi till farmor och farfar för att fira jul med den släkten. Sen blev det midnattsmässa halv 12 på kvällen och sen hem till sängen! Imorse var det bara att stiga upp för att träffa mer släktingar på julottekaffe hos min farmors bror (sven) och hans fru (viola). Traditionsenligt, mysigt och juligt.

Den ständiga frågan då, vad har jag fått i julklapp? Joo jag har fått Åre resan såklart, jag sticker iväg på måndag och jag längtar som en tok! Sen har jag fått pengar, en dvdbox med sally (sjukt roligt), ett fotoalbum till alla kort jag framkallat, en desert bok, godis, en weekend i Sthlm hos mina kusiner och lite mer saker.

Imorgon blir det mer julfirande här hemme, då kommer nämligen min bror och min syster och hennes familj hem, så det blir julafton igen då med paket och julbord och hela fadderullan, hehe. Mys med mina syster barn och så ska det bli <3

Nehe, nu ska jag inte babbla på om nått mer ointressant än det jag redan tvingat er att läsa..

Hoppas ni haft och har en mysig jul allihoppa! :)



Kramar erik 

Kommentarer
Postat av: josefine

hur funkar bilden??xD

2009-12-26 @ 17:08:36
Postat av: erik

haha jag hitta den bara på google ;)

2009-12-27 @ 19:15:55
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0