Härligt! (Y)

Klockan är fyra och skolan är slut för idag, härligt! (Y) Nu sitter jag med Felicia Mupp och väntar på bussen, härligt! (Y) När jag kommer hem ska jag åka till hålan för att ta det himla vaccinet, härligt! (Y) Sen efter det ska jag hem och skriva min psykologiuppsats som måste vara klar imorgon, härligt! (Y) Det enda jag hoppas på är att jag inte blir sjuk av vaccinet nu bara, för det har jag verkligen inte tid med, härligt! (Y)

Nehe, nu måste jag kila, Felicia tjatar att vi måste gå till bussen för den går om 10 minuter och det tar ju sååå himla lång tid att gå från skolan till recesentrum... haha, jaa ioförsig med hennes ministeg och mega kropp kan det ta ett tag, härligt! (Y)



/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0