Feeezt

Först och främst måste jag bara få säga, Feeeeeezt! JAG HAR BLIVIT AV MED MITT SPELBEROENDE! Idag ropar jag till hela Svenska folket att jag slutat nörda Farmville, Happy Aquarium och alla andra skitspel! hehe så himla skönt att slippa för det var ju bara jobbiga tvångsbetteenden att behöva skörda och mata fiskar och allt, helt sjukt!

Dagen idag har varit slitsamm, två prov som gick halvklart till mulet! Sen efter skolan vart det att stanna och jobba med grupparbetet i svenskan om Hadvig Charlotta Nordenflycht som vi ska redovisa på fredag. (Hedvig Charlotta Nordenflycht är ett bra namn att prata om på en 5-7 minuters redovisning, om man säger det namnet emellanåt så fyller det ut tiden ganska bra faktiskt!)
Nu har jag bara pluggflyktat ända sen jag kom hem och det tänker jag fortsätta med, plugget får vänta... Inte bra att klumpa ihop allt i sista sekunden men vad gör man när man är helt slut?

Tillsist så kommer lite bilder från gamla goda tider:







Måste ses snart igen gamla vänner,
alla glada folk jag känner.
Ni är vackra jag är ful,
snart ska vi fira en underbar jul.
sommaren blev till höst och vinter,
när jag min potät skära ska jag slinter.
Vart tog glada lågstadietiden vägen?
Det är en gåta som ej går att plöchgen (Plöchgen = Lösa)
Nu är man stora pojken,
Precis som barbies favvo Ken!
Hoppas ni får en god natt,
dröm om att du vid regnbågens slut finner en skatt.

/erik

Kommentarer
Postat av: josse

:D<3

2009-12-03 @ 15:59:47
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: issa

en tid att minnas ;D vi borde ha fotbollskväll snart hallå!

2009-12-03 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0