En sovande blondin på axeln!

Usch ni kan inte ana vilken upplevelse jag hade på bussen på väg hem från stan nyss. Bussen hem var väldigt full vilket innebar att jag var tvungen att sätta mig bredvid någon... Vid detta svåra val valde jag att sätta mig brevid en typ 20 årig tjej, blondin, halvsnygg till medelful. Detta visade sig vara helt fel val, för efter typ 10 minuter börjar hon somna och vippa mer och mer mot mig.. jag försöker böja mig bort från henne men tillslut går det inte mer och hon, en 20 årig tjej, ligger på min axel och sover! haha Jag fick typ panik visste inte vad jag skulle göra för snart skulle jag gå av.. Jag messa gabbe och fråga om råd, han tycket jag skulle kyssa henne eller putta tillbaka.. jag valde att inte göra nått.. :P Sen när jag skulle gå av var jag ju tungen att putta upp henne lite för att hon inte skulle falla ihop totalt.. Hon verkar vakna till lite, men öppnar inte ögonen och verkar forsätta sova igen.. :P Asså verkligen en hemsk busstur som nu i efterhand var sjukt kul! xD

Eftermiddagen har för övrigt vart helmys! :) Härligt folk, Tacco Bufé, Julmust, Julskum, Memory, Paketinslagning, Paketrimmning och GabbeBoooii, som förövrigt har lagt in ett oerhört fint inlägg på Världens bästa blogg! www.sunshineboys.blogg.se, Läs den jääämt!

Nu blir det plugg (tv tittande). :/

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0