Dan före dan, före dan, före dopparedan!

Kvällens måsten:

  • Checka om jag har alla grejer som jag måste ha till Åre (annars får jag köpa det immorn) Det känns helt sjukt att jag åker om en vecka! :D
  • Titta på Anna Ankas Jul klockan 8!
  • Kolla på Specialprogramet med Maria Montazamis bästa klockan halv 9! Såg att det programet skulle vara nyss och blev skitglad! xD haha Maria är bara så underbar och Bäzzzt, min favvo!
  • Snacka med lite folk om hur morgondagen kommer se ut.
  • Försöka komma på lite julklappar som jag ska köpa imorgon!

 


Hoppas ni också får en trevlig kväll, min kväll blir slapp och skön, dock skulle det vara lite roligare att ha någon här hemma att titta på tv med istället för at sitta och uggla och skratta i sin ensamet!

/erik


Kommentarer
Postat av: linn

MARIA MONTAZAMI <3333 ;p

2009-12-22 @ 15:43:41
URL: http://liinnburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0