BÄSTA BRUDEN GOES SEVENTEEN /JN

Ja det är sant, johanna wadsten är inte längre en fjant.
och jag måste medje att det känns bra, oh ja!
Jag hoppas hon är lika glad som en sol för nu kan hon finally känna sig cool
Sjutton år på nacken, dags att ta fram fracken,
för snart ska vi bli askalas och dricka ur dina shotglas!
Du är bäst,
och på lördag ska du få rida på en häst.
Du gillar afrodans och johan glans,
du äter fel mat men ändå känner jag inget hat,
Soppor är tydligen grejen för den här tanneforstjejen.
Naturare är hon nu, därför måste hon plugga som ett jehu.
Du gillar skräck och snart ska du få gå på Winnerbäck.
Systrar har du många och alla är ni inte så långa.
Ibland vill du ha extra sås trots att du är allergisk mot laktos,
jag vet inte hur det går ihop sej men nu ska du fanimej,
ha en födelsedag som är svinbra!
♥♥♥♥♥♥♥

Puss och kram från JN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUR GÖDIG ÄR INTE DU? thaaaanks bruttan <3

2009-12-01 @ 21:04:35
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: erik

Och hur göddig är inte jag? ;) haha GRATTTTTIS JW och tack så sjukt mycket för ett fett bra inlägg JN! ;) Jag behöver dig här på bloggen ;)

2009-12-01 @ 21:59:43
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: klara

hahaha vilken underbar dikt! ;D

älskar bilden med mvg matteprovet också, MUMS i magen! hahah <33

2009-12-02 @ 06:02:00
URL: http://klaragoesusa.blogg.se/
Postat av: Jn

haha fint att ni gillar den! :D

2009-12-02 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0