Skitbra Helg!

Min helg har vart sjukt kul! Fredagkvällen med nollning var skitkul trotts allt regn och att jag var väldigt opepp, men kan det bli annat än kul med det folket? Nee jag tror inte det! Nästa fredag blir det nog nollning igen! :D

Sen i går var jag och träna på utslag och puttar med emma på golfbanan! :) Puttningen gick faktiskt bra men utslagen var väl inte det bästa.. xD men men jag är ju nybörjare :P Sen efter golfen spenderades kvällen hos lukas med honom, calle, jojo, josse, matilda, linne och lovisa! :) Skit mysig kväll blv det med pizza, film, kladdkaka och singstar! Sen skulle jag bevisa att jag brukar äta kiwi med ska men sen glömde jag det, så kiwin lgger kvar hos lukas och mina vänner tror mig fortfarande inte! :P men men, jag ska bevisa det nån gång!

Idag blir det bara att va hemma och slappa och njuta av att vara föräldra fri, har vart det hela helgen med dom kommer hem ikväll!

Puss på helgen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

linne?:p tack för den due:)

2009-09-06 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0