Nollningspepp, Pluggopepp

Oj oj oj vad jag har varit off här underer hela sommaren! Kände att jag var tvungen att skriva lite nu... :P

Min sommar har iallafall vart sjukt bra, särkilt slutet med klinta och frizon! :) Men nu är sommarlovet slut och jag är så himla opepp, har verkligen ingen lust att börja plugglivet nu igen.. Men men, det går väl det med, har ju massor kul att se fram emot första veckan nu iaf, både imorgon på torsdag och på fredag har vi nollning på skoltid, och imorgon kväll ska vi ha grillkväll och sen blir det ju stångebro på fredagkväll, ni ska få den bästa nollningen i linköping kära mini infokompare! ;) Men det ska bli tufft för er också, så lätt ska ni inte komma undan, det är ju trotts allt nollning! xD
 
Idag är det också en väldigt stor dag, idag ska jag börja min golfkarriär! xD jag ska nämligen börja en intensivkurs i golf som är typ 8 gånger nu framöver... skitkul ska det bli, även om det kommer gå så sämst, kommer ha typ 900 i handikapp xD

Nehe, nu har jag skrivit lite! :P Nu måste jag ner och ta ut sockerkaksbottnen ur ugnen, håller nämligen på att baka namnsdagstårta till lilla mammi! :) Känner mig riktigt snäll... 

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna SP3c

Ta det lugnt med nollorna ikväll erik ;) Var snäll mot Becka du!

2009-08-21 @ 15:42:52
URL: http://piixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0