Jag är hurtig, eller inte?

Nu sitter jag här och tråkar framför sanningens ögonblick! Finns det verkligen inget bra att titta på? jag hitta inget annat iaf! ;P Det kanske blir att gå och pömsa snart sän med! Bäst och lägga sig tidigt, jag har ju en ansträngande dag framför mig imorgon och mobilväkarklockan kommer stå på 7.00 trotts att det är ledigt immorn med! :o men men... har man bestäm sig för att cykla till stan så har man! och har man inga föräldrar hemma så har man inte! och bor man på landet så gör man! och går det inga bussar så gör det inte!
aja... ska cykla iväg vid typ halv9 mot kanalbanken och ljungsbro för att möta matilda och josse! o sen ska vi cykla därifrån till stan! :D haha Jag säger bara fyyy va hurt jag är, kommer cykla typ 6mil imorgon! :O har aldrig cyklat så långt! :P Men det blir säkert myys, fint väder ska det ju bli immorn meed såå! :D

Humöret är på topp, påsklovet har vart bra, fiiint väder, mysiga stunder i Gbg, godis i maassor (nyttigt jag vet! (Y), mysiga stunder med släkten och en härlig dag men kompisarna idag & immorn blir en minst lika hälrig dag till hoppas jag! Men snart börjar ju skolan och då finns det risk för att humöret går ner igen! :( attans! vill ha lov jääämt! xD

förövrigt är mobilväkarklockan världens längsta ord och jag håller på att somna!
God natt alla små kycklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0