Jag är en dålig människa!

Nu sitter jag här och känner mig som en dålig människa! Jag sitter här helt utslagen med en stor godisägghalva fylld med godis bredvid mig efter en "lång" 5.45timmars skoldag med tre lektioner (en som inte ens va jobbig, en som vi inte gjorde nått på och en som vi fick en enkel liten uppgift på) ,studiestuga och lunch. Jag lovar det var en låg skoldag för en infokompare, så jag undrar varför inte alla går på InfoKomp? Att jag är helt utslagen kan förståss också bero på att jag cykla "vätternrundan igår", det var sjukt jobbigt och krävande för ett litet fetto med noll kondition som jag, vart nästan lite små stolt när jag entligen kom hem efter att ha övervägt att ringa efter en fågel som kunde flyga hem mig någa gånger!  

Dagen har i helhet varit ganska grå och tråkig men har vissa ljuspunkter (jag höll på att skriva PUNGter, men skit samma) LjusPUNKTerna har iaf varit att jag fick sveriges hetaste t-shirt av hannaP i försenad födelsedagspresent idag, übershnyyyg säger jag bara ^^
Sen nu i eftermiddag när jag satt här vid datorn och inte visste vad jag skulle göra när jag både vart inne på bilddagboken, facebook och msn tjugo gånger var kom jag på att jag har glömt bort emmas blogg! :O Jag sätter mig genast och läser igenom alla inlägg och så kul har jag inte haft på länge... Emma är en sån himla naturbegåvning när det gäller humor (även friidrott)! Det är helt sjuuuukt, jag har suttit här och skrattat ett tag nu! Och mitt i allt skrattande kommer jag fram till inlägget "Påsk + Godis = Sockerfylla" och inser att jag bara sitter och tar godis efter godis ur mitt påskägg utan att ens tänka på det! Jag blir lite smått arg på mig själv och känner mig som en dum pojke, men sen kommer jag till slutet av inlägget och läser "bara man fortfarande ser sina fötter" så är det bra, nu blir jag glad igen men ändå lite tveksam och ställer mig upp och tittar om jag ser mina fötter! Och tror ni inte jag inser att jag inte gör det! :o Nu sitter jag här och känner mig väldigt dum och arg på mig själv och undrar varför jag inte ser mina fötter, om det beror på att jag har en bulsig tröja? Att mina fötter är så små? (vilket inte är så troligt) Att jag luta mittendelen av kroppen så mycket framåt och stog som en banan? Att jag är blind? Eller att jag helt enkelt har ätit alldeles för mycket godis, motionerat alldeles för lite och nu är alldeles för tjock?

ni är bäst, ingen protest!
jag är sämst, ingen sköldpaddsakvariumsrenjöringsflasksetikettstreckkod!

/På andra sidan häcken erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0