Jisses, Josses <3

Lördag förmiddag, jag har nyss vaknat och skulle precis gå ner för att börja städa undan från igår och upptävker att mamma redan städat undan allt! xD soft asså!

Gårdagen var i alla fall helt sjukt kul, eller inte skolan kanske... Först nationella i engelska som jag tror gick skit och sen historia redovisning! Redovisningen var ju också.. humm.. en upplevelse xD som vanligt skakade jag och stamma, men konstigt nog så brukar jag ju få mvg på mina muntliga redovisningar endå! :P men själva upplevelsen med redovisningarna var att när den sista gruppen som bestod av mattias, arvid, oskarV och erikH hade redovisat klart och alla skulle börja appplodera så där snällt som man brukar göra jämt trotts att alla redovisningar är urkass xD men iaf.. då sa dom - ne vi är inte klara än, nu ska vi sjunga en sång tillsammans. Alla andra baa VAAA? xD och börja asgarav samtidigt som mattias delade ut texten till sången "äppelmelodi" xD asså dom hade stått och redovisat om kommunismen och nu sitter hela klassen helt plötsligt och sjunger "Om du har ett äpple vill du dela det md mig, eller tar du hela själv, VA?" aaee det var bara för sjukt och för oväntat och för kul för att vara sant! xD

Skoldagen var kort iaf och jag slutade efter den otroligt roliga redovisningen, gick mot folkuniversitetet där jag träffa jojjo! Jojjo och jag gick på stan lite o så handlade vi grejer o så till eftermiddan/kvällen då vi hade lite 17årsfest för josse hemma hos mig! Sän åkte vi hem och börja fixa iordning under viss panik xD slå in paket, fixa iordning med ballonger och serpentiner xD o baka chokladtårta... eller ja, det skulle iaf ha blivit en chokladtårta med chokladkräm men det vart typ sockerkaka med florsocker glasyr xD aja.. fin vart den med fullt med jordgubbar på toppen, ganska god meed, trotts att den inte smaka som det var meningen! xD Som sagt jojjo och jag hade smått panik eftersom vi bara hade 1½ timme på oss innan josse och matilda skulle komma! :P tillslut hade vi maximal panik och matilda fixade så att dom gick av en hållplats förtidigt för att vi skulle hina klart hemma innan dom kom! xD haha Vi hann tillslut! :D

Från och med att josse och matilda hade kommit var det helmys hela kvällen! Vi grillade kött och åt det tillsammans med klyftpotatis och tzatsiki, vi hade vattenkrig med josses minivattenpisoler som hon fick av oss xD vi körde kubb och blandade pentionersaktiviteter och slutade med att gå in och äta tårta och godis! haha Allting var sjukt kul hela tiden, hoppas du vart glad josse <3 :)

/puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag hade sjukt kul och blev jättejätteglad :) Ni gör mig glaaad<3 utan er hade jag varit helt trasig nu!

2009-04-25 @ 22:41:16
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0