SoxWar för hela slanten!

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera min blogg och när jag väl gör det har jag inget som är intressant överhuvudtaget att skriva! xD BRA ERIK! Det här inlägget finns risk för att det blir väldigt flumigt och konstigt och tråkigt och konstigt och flumigt och konstigt, kanske flumigare och konstigare och tristare än vanligt till och med! Jag är nämligen sjuuuuukt trött! Går runt här hemma som en zombie som bara äter och sover. haha, det är tur att jag är ensam hemma så att ingen ser mig, för jag ser förjävlig ut! :P

Helgen har iaf vart helt underbar och sjukt kul, eller lördagen och natten har vart helt sjukt kul kanske man ska säga för det är ju helg idag med, fast lixom sovdag bara... Men iaf jag och alla andra konstiga och underbara människor har kört soxwar hela natten, det var ju VM på hemmaplan så det har vart myyyyycket förberedande och hållapåande och träffade dom andra redan klockan 12 igår trotts att Vm inte börja förren klockan sex! Eller klockan 6 kanske det heter... haha det kanske misstolkas om man skriver sex, ääh xD skit samma!

SoxWarandet gick väl sådär... vart lite trist med fyra 0-0 matcher för mitt lag så vi gick inte vidare! Men delad trea i gruppen iaf tror jag det blev! :P Det vart väldigt mycke surande över dåligt spel från motståndare och trofeer som satt fast! Men men, vi var duktiga! :D Ett Lkpg lag kom ju två efter en läggmatch och orättvisa domslut  till fördel för linköping iaf! haha aja.. varför skriver jag masser skt nu igen, helt ointressant! Så det var ju synd att du läste hela det här stycket, men nu är det för sent! hahaha xD

Efter att vi hade spelat klart våra matcher ungeför vid 1tiden på natten så började vi spela spel och flumma runt! Började spela Pictionary, men det var ju heelt sjukt svårt xD jamena hur ska man rita "måla fan på väggen eller stoppa huvudet i busken" så att dom andra fattar? haha när man var så trötta som vi var då så var dom där korten väldigt roliga att läsa, och det var hur mycket skratt och misstolkningar som helst! xD Slutade spela det eftersom det var omöjligt iaf och sen vart det chinaschack! fråga mig inet varför! Men jag och Linnea vann iaf! :P DUKIGT! haha

Sen vart det mer flum och sen mer flum och sen mer flum och sen trekamp i idrottshallen, vollyboll, toppsboll och fotboll! Och när vi var klara med det var vi svettig akan jag säga! xD Vart at duscha och sedan gå och spela mer spel trotts att alla var helt sjuuukt trötta nu meed! Ganska snart somnade Josse iaf och vi andra tyckte det så vääligt sjönt ut :P Så vid 6 halv7 tiden somna vi äntligen och klockan 8 vart det frukost! Inte undra på att jag är trött nu! Men det är det såååå värt! Helgen har vart heelt fantastisk! tack alla roliga<3

/ZombieErik 

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha, hej flummerik :D helgen var underbar :D och du är underbar :D

2009-04-20 @ 16:26:54
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0