en ny härlig dag?

Ensamheten sprider ut sig, dagarna bara fortsätter att rulla på utan att något egentligen händer. Fem skoldagar och två helgdagar och sen fem skoldagar till.. På vardagarna sitter man bara i skolan och tråkar och sen är det bara att åka hem och plugga, titta på tv och sitta vid datorn om vartannat innan det är dax för att sova och en ny härlig dag väntar... Jag har verkligen ett trist liv, saknar allt!  Det ända som gör mig glad är alla vänner, men det är ju inte så mycket man har tid med dom heller längre... skolan förstör allt! :O Jag hatar det, den bara breder ut sitt store fet achle så men masser plugg så att man inte har tid med mycket kul alls... men men, det är bara knappt 2½år kvaar, shit vad tiden går snabbt ändå! Jag längtar...

Nu vart jag lite gladare ändå, jag håller på att fixa spotify!
 
/kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0