Min slappardag i solen är förstörd! (Y)

Den här dagen var tänkt att bli en välsigt slapp dag ute i solen, men inte! Gabriel Posluk har förstört mitt liv igen! Ush, det finns inte ord för hur mycket jag hatar honom, kan man ha en sämre samhällskunskapslärare och mentor? Nee, det kan man inte! 
Grejen är den att han är sjuk flummig, tappar bort allt, kan inte förklara något så att man fattar, snacvkar om kalleanka hela tiden, målar döda gubbar till mig, är sjukt orättvis, jag tror ni fattar, jag kan fortsätta hur länge som helst! Hur kan han tillexempel tappa bort en uppsats och sedan hitta den i deletemappen på datorn trotts att den är inlämnad i handen och inte mailad och ge ett "mvg rakt igenom" på den? Han är helstörd! 

Imorgon har vi samhällskunskapsprov och det är det som kommer förstöra min slappardag idag! Vi har redan haft inlämning på det kappitlet vi hålle rpå med med gabriel tyckte vi skulle ha ett litet prov också! Först sa han att det bara var kanske fem frågor så att det var ett litet prov, men då sa vi att det spelar ju ingen roll hur många frågor det är, vi måste ju ändå plugga på allt när vi inte vet vilka 5 frågor det är som kommer! Då sa han att vi inte behövde läsa i boken för att provet bara var på egna åsikter! Fråga mig inte hur han skulle kunna rätta ett prov med egna åskiter, och förresten får man inte bra betyg om man skriver sina egna åskiter, det man måste göra är att skriva "hans egna åsikter" Gaaa.. jag blir så förbannad på honom xD

(det kanske inte är så intressant att läsa det här men det är skönt att få ut sina agrisioner (stavning?) lite!) 

Men idag iallafall gick beatrice och frågade gabriell vad som kom på provet o va tror ni han sa? Joo att vi ska läsa hela kapitlet i boken och anteckningarna och så kommer det prov på egna åskiter också! Alla blev förbannade, han kan ju inte komma och ångra sig dagen innan provet, och om man var tvungen att göra det så hade det ju kanske vart bra om han hade sakt det till hela klassen och inte bara till en person! :O Han inser inte ens själv hur konstig han är för när man klagar så säger han, men det är ju bara två "kunskaps frågor" från boken och två frågor med egna (gabriells) åsikter! asså han förstår ju inet att vi måste läsa hela boken trotts att han bara har tagit med två frågor på provet, han har nått alvarligt fel asså!

Hoppas han får sparken snart, jag skulle bli så himla glad!

Tack&Förlåt /Erik  


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaahah xD Erik är arg xD Men det är skönt att skriva av sig :D det tkr jag me :) ...btw helstörd lärare ju xD

2009-04-27 @ 19:22:05
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: E.

Hej!



Jag älskar att jag googlade "Gabriel Posluk" och direkt fick upp ett hatinlägg! Jag vet precis vad du menar och jag tror faktiskt inte att det finns en elev på skolan som haft Posluk och som INTE klagat på honom. Han är ortodoxkristen och applicerar sina egna åsikter på alla sina bedömningar. Hur kan en människa som inte låter sina två tjugoåriga döttrar vara ute efter klockan sju på kvällen få undervisa i genusvetenskap?



Keep up the hate!

/Infokompare

2009-09-03 @ 14:00:50
Postat av: infokompare

kan ni va tysta eller han är ju BÄSTA läraren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-13 @ 11:55:01
Postat av: elev

TYSTA HAN ÄR BÄSTA LÄRAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-13 @ 11:57:49
Postat av: elev

juuste BÄSTA LÄRAREN SÅ SKRIV INGET MER KOMMER ANMÄLA EER!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-13 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0