Söööömmmnnnntuuutaaan

Skit, jag skulle ju plugga till samhällen, men efter att jag skrev förra inlägget gick jag och la mig i soffan, börja sappa och somna! Vaknade runt 6 när mamma kom hem! Gick och åt lite och sen la jag mig i soffan för att plugga igen vid 7, tror du inte jag vakna nyss med boken mitt i ansiktet och med samma sida som jag börja på uppslagen! Jag fattar inte att jag kan vara så trött hela tiden, aja.. nu slapp jag plugga idag iaf! (Y) Det är bara att hoppas på att provet är lätt immorn! :/ 

Är fortfarande skittrött trotts att jag sovit sän jag kom hem från skolan i princip! Så det kanske blir sängen tidigt idag för en gång skull... 
/GodNatt i förskott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0