äntligen

Idag, på självaste skärtorsdagen föddes äntligen min lilla blogg! Han har vart på väg ut i stora världen ett bra tag nu men inte riktigt kommit hela vägen fram förrens idag, och det på grund av Josses härliga blogg, titta in den, jossejosefine.webblogg.se, den är tusen gånger bättre än min blogg någonsin kommer bli!

Förövrigt är erik ganska glad idag, solen skiner och det är påsklov, inte ens tre raka förluster i msnspel mot josefine kan få mig att deppa ihop! xD Jag sa att jag var glad, men jag är också väldigt trött! Det beror nog på att jag kom hem från Göteborg och min syrras familj igårkväll där jag varit i fem dagar. Där har jag varit på mi systers hunddagis med typ 20 hundar, busat med hennes egna två hundar och lekt med hennes två underbara barn, är det konstigt att man är trött? Nee det är faktiskt inte så konstigt, så det är lite skönt att va hemma i lugnet nu igen även om det har vart helmys där nere i Sveriges finaste stad! Saknar Linus & Jesper (min syrras barn) redan! <3

På tal om barn, det är idag alla små söta och visserligen alla små fula barn också, ska gå runt och tigga godis med fåniga påskkärringkläder! Nu lät jag väldigt negativ mot denna tradition, men det är jag faktiskt inte innerst inne! Jag är bara ledsen att det aldrig kommer en enda påskkärring hem till mig, för du ska inte tro att dom vågar sig ut till mitt hus mitt på åkern! Så tänk på det alla ni som hatar alla barn som kommer och tar erat godis, det är väldigt trisst utan dom med! 

Oj oj oj vad jag skriver mycket intressant känner jag! aja...nu ska jag gå ut och hjälpa pappa att bära grenar i vårsolen! :)  



 

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha, jag känner mig inte träffad alls av det där med påskkärringarna xD (a). Dom ville ju föresten inte ens ha mitt godis xD

2009-04-09 @ 17:07:47
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: erik

hahaha xD oj, haha jag tänkte inte på att det vart en sån klockren smäll rakt på dig där! haha och nee.. dom var riktiga bortskämda snorungar!

2009-04-09 @ 17:29:09
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ser fram emot att läsa din blogg erik! :D

2009-04-13 @ 10:22:55
URL: http://emmakanflyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0