28skoldagar kvaaar! :D

Den här veckan går verkligen hur sakta som helst, vet inte varför, men den bara gör det! Snnniiiigeeeellllllteeeemmmmmpoooooo hela tiden xD och det är heeeel dag kvar i skolan innan det är den efterlängtade långhelgen! :P eller lång och lång.. men tre dagar är den ju iaf! (Y)
Jaha... vad ska jag skriva mer då? ööö, hjärnan är full med masser olika tankar men inget som jag kommer på som är kul att skriva om, eller Göteborg blir nästan alldeles helt säkert av nu iaf! Men kanske på nationaldagenhelgen istället! :P  Helgen innan skolavslutningen! Så himla kul ska det bli! och sjukt kul med sommarlov snart med, eller snart och snart men så himla långt kvar är det inte, 28skoldagar bara! :D
fast det är 28 sprängfylda skoldagar med nationella prov och masser andra prov och skit! Fast endel softdagar med, friluftsdag och sista veckan blir väl slapp antar jag! aja.. 28skoldagar är 28 skoldagar helt enkelt! Och efter det så är det ett underbart sommarlov, fyyyy vad jag längtar! Ska bli sjukt underbart! <3

/kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0