Uppdatering från studentvärlden.

Då var det fredag igen, veckorna går fort trots att det är mycket plugg. Den här veckan har jag dock haft gäster i form av Josefine och Felicia vilket gjort att det varit lite extra kul, igår gick vi en sväng på stan och gårdagens inköp ser ni på bilderna nedan, nämligen en almenacka och ett par kängor. Första bilden visar det som jag nu äntligen kan lämna bakom mig, nämligen dugga-plugget. Imorse skrev jag min andra dugga och jag hoppas det gick vägen, resultatet får jag om två veckor. Nu är det gjort iallafall och ikväll är det klassfest som gäller för att fira att plugget är över, dock är det kortvarigt över, på söndag och nästa vecka är det hårt kämpande med grupparbetet som gäller igen men det tycker jag är kul så det ska nog gå finfint. Jag trivs bra här i Växjö, är lite småsjuk och saknar min linn massor men annars är det bara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0