Ekonomhelg.

Tjenare folket, nu är det söndagkväll, helgen närmar sig sitt slut och det har varit helt underbart sjukt GALET kul, eller som min kicker Åsa skulle sagt "Sjukt bra helg, vill ha den igeeen!". För er som inte vet vad jag har haft för mig så har det alltså varit Ekonomhelg för alla ekonomer här i Växjö, smålands hjärta.

I torsdags var det whitenight men jag hade ingen biljett så det blev mysig och välbehövlig hemmakväll.

I fredags var det finsittning med 1600-tals tema som gällde. Trerätters middag som var hur god som helst, stämning som var på topp och efterföljade fest som även den var väldigt lyckad!! Kvällens outfit i sann 1600-tals anda såg ut såhär:



I lördags förmiddag var det Dodgeball-turnerning. Mitt finfina lag Tomb Raider köttade på planen. Vi gick hem med en vinst och två förluster som vi skyller på hög frånaro haha. Turneringen var väldigt kul och vår laganda kan ingen klaga på med vår maskott Mie som främsta vapen. Under dagen såg jag ut såhär, har tyvärr ingen lagbild.

Lördagkvällen spenderades först hemma i soffan med film när alla med biljetter var på overallis. När den tog slut och folk börja prata om efterfesten blev det att ta cykeln för att åka ut till campus och träffa massor härligt folk. Lite ritande av stämplar, mycket dans och prat, och efterfest med supermario gjorde att kvällen blev riktigt lyckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0