Tänk om man skulle börja blogga igen...

...är det en bra idé eller inte?

Jag kan väl iallafall slänga in ett litet inlägg här nu så får vi se om jag får tillbaka min blogg-glädje!
Vad är det som har hänt sen sist då.. tiden rullar på, jag har gjort massor saker men ändå känns det inte som jag gjort nått! Ska se om jag kommer på några grejer jag gjort..

  • Jag har vart hos gabbe och haft tacco/singstar/buzz kväll med honom amanda och matilda. Riktigt mysigt, måste göras om!
  • Jag har vart och fikat flera gånger med olika folk, alltid lika mysigt!
  • Jag har gått på stan med lite random folk.
  • Det har vart sportlov och jag har varit i fjällen med päronen och husvagnen, mysigt men långtråkigt.
  • Jag har sagt skithögt "Oh dom där ser saftiga ut att suga på och pekat på två tjejer på stan"
  • Jag har tittat på OS MEGAMYCKET!
  • Jag har varit på körskolan och gått teori och tagit körlektioner, körkort innan sommarn TAGGAAA!.
  • Jag har pluggat lite för mycket i sista sekunden, men men man jobbar bäst under stress och press!
  • Jag har vart på diddis 18års fest och en annan mer eller minde lyckad 18års fest på plaza.

Och nu sitter jag och väntar på att världens bästa tv program ska börja, halv 8 hos mig! :D I LOOOVE IT! Förövrigt blir det att träffa mycket folk i helgen, imorgon blir det att se alice i underlandet på bio och äta mat med josse, lukas, hanna och issa! På lördag blir det en Grandiooos kväll med massor roligt folk och på söndag blir det middag hos fredrik och marie! :)

Måste lätta upp det här trista inlägget med två vackra bilder från hör och häpna 9an och slutet av 8an.. det ser ut som den är från typ 3an.. så himla liten med mulliga kinder! xD





/erik

 


Kommentarer
Postat av: kusin

kan man säga

2010-09-13 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0