Fröken ur är död!

Härlig dag måste jag säga.

Dagen börja dåligt, försov mig lite, stressa sönder de 20 minuter jag hade på mig innan jag kuta till bussen. Sen när man kom till skolan vart det bara värre på mattelektionen, 40 minuter genomgång och jag tror för en gång skull att jag fattar lite av matteB kursen. Börjar räkna A-uppgifterna i boken och inser att jag fattar NOLL idag med, matteB är verkligen inte min grej, jag hatart!

Frida och jag ber Anders (läraren) om hjälp, så klart förklarar han det vi inte fatta men efter det så fortsatte han babbla masser annan matte skit som vi inte fatta något av. Förövrigt fatta vi inte mer av det vi bad om hjälp om nu än inna vi fråga, så det var ju värdelöst att fråga som vanligt. Men när han äntligen går därifrån suckar frida och säger "ohh matte asså", såklart hör Anders det och komenterar med ett glatt "yeeeh, you like it!". Anders tror att han alltid är lika kul! xD

Sen säger Johanna till Anders "vi slutar nu, klockan är 09.31" Alla andra börjar packa ihop medans Anders säger, "nee vi slutar inte nu min klocka är bara 09.28" Då säger alla i mun på varandra att "min klocka är också 09.31" och tillsist säger jag "Fridas klocka är 09.32 och den är inställd efter fröken ur!" Då hörs Anders röst eka genom salen med en kall och rå röst "FRÖKEN UR ÄR DÖD!!!!" 

Imorgon är det rättskunskapsprov, klockan är 22.38 och jag kan inte alls mycket än! (Y) Usch

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha, fröken ur är död xD :o

2009-09-09 @ 20:16:53
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0