Josse här!

Haha, trevligt det här. Eriks blogg består till hälften av honom själv, till hälften av massa annat folk. Därför Tänkte jag fylla ut den här andra hälften ännu lite till (då jag ju faktiskt råkar kunna eriks lösenord! Mohaha! :D)

Vad ska vi skriva då? Vore ju faktiskt lite kul med typ "Allting som är så typiskt Erik", dvs. Hur Erik svarar i telefon (tro mig, du kan aldrig gissa ..eller jo det kan du nog), Vad som enligt Erik är "humor på hög nivå", Vad Erik gör en vanlig vardagkväll ..och ja ni vet allt sånt.
Men sen funderade jag på det där lite mer, och kom fram till att det faktiskt inte skulle bli så himla roligt. Det är ju ännu bättre att visa en liten bit utav Erik på BILD!!


Tänkte kalla detta mästerverk för: Sommaren med Erik



Största skräcken: PARISERHJULET!


The face of success!



Nu säger jag tack för mig. Ni hittar mig på http://jossejosefine.webblogg.se .

/ Josefine ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0