Nattlaserdom nästa! Pepp? Ja!

Tjosan i trosan :D gaaahhhhh vad ska man säga?
Jaha, det där var Matildas försök till att gästblogga!

Nu får väl jag skriva lite istället då! Nu sitter jag hos matilda och väntar på att klockan ska gå. Har vart här hela dagen och planerat inför smaka med lite annat härligt folk, vart trevlig och umgåtts med matildas mormor och morfar och bara flummat lite! Det har vart jätte mys.
Nu ska det snart bli lite middag här och sen ska vi in till stan på nattlaserdom, det ska bli helkul kan jag lova :D 

Igår var jag hos josse hela dagen och på kvällen hade vi Halloweenmys med massor folk! Det var skitkul, vi gjorde spökmat, titta på skräckfilm och bara hade allmännt mysigt! Matilda, jag och Josse hade fixat typ hela dagen, gjort hängande lik, mörkerlagt och begravt dockor överallt xD Riktigt läskigt, men mest mysigt blev det! :P Självklart var det lampförbud i hela huset och istället hade vi värmeljus överallt!

Nehe, nu väntar middagen, vi synes och höres! :)

/erik

Kommentarer
Postat av: issa

haha erik, det smärtar mig att jag inte va inbjuden!

2009-10-28 @ 22:18:35
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: erik

Det hade vart skitkul, men det var Naturmusikarna som hade laserdoome med klassen och sen behlövde dom några extra för att få fullt lag! :P Men vi måste ses snart issa! <3

2009-10-29 @ 08:52:35
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0