loooooooooov!

Yeeeeii, nu är det loooooov! :D
Skoldagen idag gick fort hade prisutdelning för friidrottsdagen vi hade för några veckor sen, såklart fick jag med mig en guld (plast) medalj hem. Jag ägde ju alla på min första sträcka på staffetten! Förövrigt var Andreas skolans friidrottskung och Maria drottnigen. Maria fick typ 5 medaljer (4 guld och ett silver, silvret fick hon i det jag fick guld i... haha), det var nästan pinsamt ju, det skramla rejält kan jag säga!

Sen fick vi dom efterlängtade skolkatalogerna med, har suttit och tittat i dom lite nu och innsett hur konstiga alla folk ser ut, haha inte så värst många som bli bra i katalaogen.. Men det finns ju vissa! :)

Ikväll firar vi in lovet med Pizza och Idol. Är lite trött på idol nu men det blir väl att man kollar på't ändå, jag är nöjd bara inte grabben som är lika söt som jag enligt felicias mormor (erik) eller tove åker ut!

Nu ska jag sköra lite, puss.

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0