"Ingen vanlig tjej som måste lägga sig klockan 9"

Härligt härligt, nästa vecka är det höstlov, men nu är det den hör veckan och då blir det plugg! Nu sitter jag och gör en otroligt snygg helvetestratt, ska ha svenskaredovisning med frida om helvetestratten immorn! Det blir spännade, inget lärorikt och absolut inte intressant.

Idag när jag kom till skolan fick jag panik, facebook funkade inte på någon av skolans datorer! Jag blev sur och tänke "nu kommer hela skolans farmar förstöras"! Jag gick och fråga lärarna om dom har blockat facebook så att det inte ska gå att sitt apå facebook på lektionerna som alla gör :P
Jag sa lite småargt men på skämt, "Har ni förstört datorerna?" Då blev Maria K rosenrasande och sa surt "tror du att vi har förstört datorerna?" och blängde med en väldigt otrevlig min. Då gick jag därifrån, det var ju läskigt, jamena börja fatta lite humor människa! :P Jag och Linn (hehe, kanske inte vi men) kom på att man kunde hacka sig in på facebok ändå i alla fall, eller hacka och hacka, hur man kunde kringgå blockeringen av startsidan. Då blev jag glad och tänkte, Pjuuu, nu överlever alla infokomps farmar ett tag till. (Förresten vet jag inte om skolan har blockat facebook elle rom det bara var nått strul idag.)

Medan jag pluggar vidare kan ju ni roa er med att lyssna på en oerhört bra låt, JN:s favvolåt måste det va eftersm hon går och sjunger den HELA dagarna. Dock måste jag säga att JN:s verision av låten är bättre än orginalet nu när jag har facit i hand och har hört orginalet!
Här kommer tjejen som inte är en vanlig tjej som måste lägga sig klockan 9, Rapparen Sophia, speciellt för er!



/erik

Kommentarer
Postat av: fija

Maria har NOLL humor...det kan jag konstatera efter några månaders observation!

Inte så jävla kul med tanke på hur länge jag måste stå ut med henne...suck!

2009-10-19 @ 19:45:51
URL: http://fijawodlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0