faster than you can say disaster

Okey, äntligen JN's fredagsblogg, yeah! Som ni har väntat..
Nu gäller det att jag levererar känner jag, hihi
Hur som helst har helgen börjat och det sitter fint. 3 prov har vi dock nästa vecka men det det blir söndagens issue för mej ialla fall.
Dagen då, lite skola, lite jobb och lite mer har hunnits med. Som en tur på bilblioteket med bästa JW, vi skulle fixa engelska böcker och vi kom fram till att:
1/Det är pretty damn good service på stadsbiblioteket
2/ Men det är rätt klent utbud.
Vilket resulterade i att bara en av tre blev lånade men det gick fort kan jag lova. Lite som när jag lekte Bolt häromveckan. Men nog om det.
Blogg är inte riktigt my cup of tea men här ska ni få dagens "Erik goes deep" moment:
E: Jaha, men vad har ni efter engelskan då?
JW: Matte men Svante, hihi
E: Okey, men vad har innan matten då?
Ses nästa fredag, jaaaaaay!
/JN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JN for president!

2009-10-10 @ 23:51:08
URL: http://johannawadsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0