13.39 guri

Hemsk dag i skolan idag, bara tråkiga lektioner, redovisningen på svenskan gick väl inte så värst heller men, men. Lunchen var i alla fall minst sagt roande kan jag säga. Tänker inte nämna några detaljer eftersom det kan vara kränkande och orsaka stor utsatthet, om jag ger alla dataljer kan jag mista min fredagsbloggare känns det som. Fast nå detalj måste ni ju få nu när jag ändå har babblat så mycket om det.
Kan säga såhär: Dagens sms inkom klockan 13.39 från Aurora och hon skrev såhär om Lunchen som varit: "Synen när mjölkblandningen rinner ur johannas mun försvinner ínte ur huvudet hahahaha"
mer säger jag inte.

Förövrigt kan jag meddela Ellen Maria GURI att jag inte heter Dick i mellannamn även om det skulle vart schnyyygt ^^

Imorgon är det en ny härlig dag, då blir det att plugga matte eftersom jag har prov på torsdag och jag inte orkar plugga nu även om jag borde det, fattar ingenting känns det som! Sen imorgon är det öppet hus på InfoKomp och vem om inte jag ska vara där och säga hur bra skolan är? haha, Jag blev tillfrågad om jag ville och det är klart man stöttar sin kära skola, man får ju betalt dessutom, 60:-/timme, värt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj jösses vilket fjäsksnack det kommer bli imorn med andra ord xD De kunde ju inte valt en bättre smörpratare iallafall, din hjärntvättade jättebebis!

2009-10-20 @ 20:01:13
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: Ellen

HAHA, du är ju knäpp på riktigt. Gillar mjölken på lunchen, kommer aldrig glömma Johannas min. HÖHÖ

2009-10-20 @ 22:58:53
URL: http://ellenhenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0