Varning för flummt inlägg!

Nu är det snart dags för sängen, eller jag har suttit här i sängen med datorn ett bra tag nu men snart ska det bli dax att nana! Det är allt bra härligt att sova... Synd bara att man måste vakna så himla tidigt och vara tvungen att gå upp.

Jag satt här och läste igenom några av mina blogginlägg, vaddå ego att läsa sin egen blogg? haha Aja.. det gkjorde jag i alla fall och jag kom fram till att jag skrev väldigt mycket konstigt xD Vad tycker ni tillexempel om den här?
"Dagen till ära har det snöat hur mycket som helst ute" - Kände att det var väldigt fint att jag poängtera (stavning?) att det snöade hur mycket som helst UTE, jag mena det brukar ju alltid snöa inne annars..
Sen i nästa mening skrev jag "titta ut på snön", vad då, brukar inte du titta in på snön?

Okej nu är jag visst väldigt flummig, men men är man trött så är man, och jag är en man, och om man är mannen erik betyder det att man är flummig när man är trött! Måste bara sluta med att tala om att självaste Maria Montazami har komenterat på min blogg! :O Coolt? Ja! Och vad komenterade hon då?, joo "Rufs rufs". haha Jag döööör, jag kan se henne framför mig hur hon står där och rufs rufsar sina dukar i sitt lyxhem.

Nog flummat, god natt alla glada (och sura)

/erik

Kommentarer
Postat av: astrid

hahahaha xD

2009-11-05 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0