Seg dag

Seg dag, segare dag, världens segaste dag! Har vart helt flum och trött hela dagen. Bara gått runt ich gått runt känns det som... Haha jaa ni märker ju att jag är flum, inlägget ser inte ut och bli mycket annat än flummt så!

På bussen hem idag kom IdaW (läskigt: När jag skrev IdaW logga hon precis in på msn!) och åkte med mig! :D hel mys var det och vi flumma om ditt och datt, prata gamla minnen och snacka om gamla konstiga klasskompisar och lärare! Det är sånt som förgyller dagen, Ida borde man träffa mer känner jag nu, det finns bara en som Ida och hon är saknad!

Nu ska jag kolla in lite bloggar, först ut blir www.sunshineboys.blogg.se Den kan verkligen rekomenderas! :P Typ roligaste bloggen ever!

Ha en trevlig kväll

/erik


Kommentarer
Postat av: ida w

OH erik :D

2009-11-13 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0