58%, BARA

Nu sitter jag här mitt i ett enormt kaos av kläder! Innan jag började städa låg det kläder överallt och nu när jag har hållt på att städa i typ en timme är det ännu mer kläder överallt! xD Jag har tittat igenom alla kläder och rensat bort sånt jag aldrig använde! När jag höll på och städa fick jag också för mig att titta hur mycket MQkläder jag verkligen hade eftersom alla tjatar om att jag är helt galen i MQ! haha jag vet, jag är knäpp som kunde kommer på tanken att räkna alla kläder xD men men, nu har jag gjort det och här är resultatet!

Jag har:
10 tröjor från MQ = 58% av alla mina tröjor
9 t-shirtar från MQ = 64% av alla mina t-shirtar
3 pikétröjor från MQ = 75% av alla mina piké
5 skjortor från MQ = 56% av alla mina skjortor
8 par byxor från MQ = 80% av alla mina byxor
2 par kortbyxor från MQ = 33% av alla mina kortbyxor
11 par strumpor från MQ = 38% av alla mina strumpor
6 par kallsonger från MQ = 33% av alla mina kallsonger
2 st slipsar från MQ = 66% av alla mina slipsar
1 bälte från MQ = 100% av alla mina bälten
2 halsdukar/skarfar från MQ = 40% av alla mina halsdukar/skarfar

Resultatet är att 58% av alla mina kläder kommer från MQ
Där ser ni, det var ju faktiskt inte så mycket! ^^

(nu måste min mattelärare vara stolt över mig som håller på med statistik och procent på lovet! ;)

nehe, nu måste jag faktiskt städa iordning här och lägga i alla kläder i byrån igen! :)

/erik

Kommentarer
Postat av: Josefine

Erik då xD ..köpte du den där tröjan med handen på nu då föresten ?:D

2009-06-11 @ 19:54:54
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: erik

nee.. det var inte rea på som nya sommarkläderna tyvärr, men jag vet inte om jag vill ha den istället för den vita jag köpte i gbg! Vilken av dom är finast? :D

2009-06-11 @ 20:44:48
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

nee behåll den vita tkr jag! :D

2009-06-12 @ 15:20:09
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha, erik du är så skön!

2009-06-14 @ 12:07:15
URL: http://emmakanflyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0