Yeeeey

Heeeej bloggeeeen! (Y)

Seg lördagmorgon idag, har degat med datorn och mobilen i sängen ett tag nu men borde pallra mig upp, duscha och plugga lite, det är välbehövligt!

Gårdagen var svinbra, luciatåget på morgonen i skolan måste vart något av det vackrast jag sett... Stämingen, Julmusten, Folket, Infokomp, Sång, Rektorn som dansar och sjunger, Luciatåg med ljuva toner, kan det bli bättre? Nee, tror faktiskt inte det!
Dagen fortsatte, rättsprovet gick ganska bra tror jag, hoppas på det i alla fall! Sen var det inte så långt kvar innan den korta härliga fredagen i skolan var slut, vart att ta en buss till tornby för att handla lite och sedan hem och städa gärnet i två timmar innan Gabbe och Matilda kom med bussen (vilket är en historia i sig som jag inte orkar berätta om).
Kvällen vart i alla fall grymt bra, Sjukt underbart härligt folk, Godis, Skratt, Snack, Kladdkaka, Skratt, Idol, Skratt, WESTLIFE, Flash Forvard, Erik vann vilket vi gillade eftersom Tove ändå inte kunde vinna, Skratt och juste God mat med! (Y) Kvällen kan väl sammanfattas såhär, Yeeeey, ni är såååå himla bäst kära vänner! :D

/erik

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Underbar kväll :D

WEEEEEEEESTLIFEEEEEE <3

2009-12-12 @ 11:49:41
URL: http://sunshineboys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeeeey, vi är såååå himla bäst! :D

2009-12-12 @ 14:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0