Fredagsmyyyys

Freeeeedaaaag, jag gillar det lika mycket som vanligt! :) Bara två veckor kvar till jullovet, det är helt galet, ofattbart!

Idag har jag haft svenskaredovisning som gick ganska bra iaf tror jag, förutom att jag faila totalt i typ första meningen jag sa... "Hedvig Charlotta Nordenflycht föddes en dimmig höstdag den 28:e november 1718 i Sveriges huvudstad, Sverige! (Totalgarv från klassen) ehhh, hehehe... (fejkgarv från mig) ...Stockholm mena jag såklart... ;)" åhh så himla pinsamt xD

Igår var jag inne på Tomtenatta med Matilda, Josse och Lukas. Det var trevligt, juligt, mysigt, varmt och trevligt igen. Dock vart det inget inköppt för min del, alldelles för mycket folk för att orka prova och så :P Sen var ju höjdpunkten såklart Charlotte Perreliiiii, min lilla favvo med stora...!

Ikväll ska jag till Matilda och bara chilla och idolmysa med lite vänner! :) Mys mys!

Hoppas ni får en lika härlig fredagkväll som jag.



(Älskar frosten och kylan som äntligen kommit nu, det blöta höstvädret som vart förut får man ju inga julkänslor av...(Bilder från förra vintern))

/erik


Kommentarer
Postat av: Linn

mysiiiiiiiiga bilder! :))

2009-12-04 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0