Gaaaa

Ojojoj, Man blir så himla slapp av att ha jullov, har inte ens orkat blogga, inte alls bra! Men nu tänkte jag skriva några mer eller mndre intressanta rader.

Nu har jag insett att jag har väldigt bråttom, om 12 minuter ska jag stå vid busshållplatsen och innan det ska jag äta nått, duscha, klä på mig, vaxa bröstet, pilla näsan och hitta all skid utrustning! Gaa, jag ska nämlign till ljungsbo och skiia lite med Linnea och Matilda.. Det kommer bli en ny upplevelse för dom små hellholmarna att se mig så arg och sur som jag kommer vara då, jag hatar att åka längdskidor och är totalt värdelös på det! xD Men som sagt, även det hemskaste bli kul med trevligt sällskap så jag hoppas på en trevlig eftermiddag ute i snön!

Imorgon blir det att handla julklappar med josse och kanske några fler, och då blir det verkligen handla julklappar också och inte bara tänka handla julklappar.. Det är ju bara tre dagar kvar till julafton, heeelt sjuk! Sen på kvällen blir det Hazard och taggning inför Åre med massor härligt folk, helmyyys!

Nehe, nu måste jag stressa gärnet!

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0