Lååååångfredag!

Långfredag idag då... och jag lovar, det kommer bli en hur lång fredag som helst! Har inget direkt för mig idag, ska till gamla mormor en sväng i eftermiddag men annars är det inget planerat! Blir väl att sitta vid datorn och tråka som vanligt och så ska jag försöka ta mig i kragen och städa lite också, det behövs! Solen skiner och det är faktiskt ganska varmt ute idag meed, helt underbart! Kanske blir att ta fram min gamla cykel och cykla runt lite här mellan åkrarana och bondgårdarna! :P Visst, landet är ganska trist men också ganska fint och fridfullt! (Y) 

Kyssar (hahaha, jag tor jag dör! Okej nu fattar nog många ingenting! men skit samma ni som fattar fattar dessto mer! Och erkänn, det var sjukt kul, eller det kanske det inte var, men jag tyckte det iaf och jag blev väldigt humm smikrad och rädd! (flumflumflum) 

Kommentarer
Postat av: Josse

hahahaahahaha xD Erik! Har du inte släppt det där än? xD hahahaha :D

2009-04-10 @ 19:19:58
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0