plugg

Jag har vart dålig på att skriva här den här veckan och det beror på endast en sak, jag har inte tid! Plugg plugg plugg, massor plugg hela tiden är det nu! :( ush sånt blir jag deprimerad av!
Idag har jag vart små deprimerad hela dagen, fick tillbax rättskunskapsprovet imorse som jag trode hade gått ganska bra, men icke, det gick åt skogen och där rök mina chanser till mvg i den kursen kändes det som!

Efter skolan hade jag golfträning vilket gjorde mig på bättre humör eftersom det gick skitbra idag om jag får säga det själv! :) härligt härligt



Imorgon har jag en fullspäckad dag, skola, körlektion som jag verkligen inte ser fram emot, frisören som är välbehövligt (ni ser ju luggen på bilden xD), en sväng på stan för att förhoppningsvis köpa en varm stickad tröja och sist smaka möte! :P

"Det är därför jag klarar av det"

/erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0