Valborgsmässoafton

Kära dagbok, eller nee.. det går inte! xD vet inte hur jag ska börja, jag har egentligen inget att skriva om så varför jag skriver vet jag inte! :P  men nu har jag ju iaf börjat skriva! (Y)
Nu är äntligen den fyra dagar, megalånga skolveckan slut! Jiipiie! Ska bli skönt med tre dagar helg nu, ska följa med mamma och pappa ut med husvagnen för en gåg skull! Lite mysigt och väldigt avkopplande faktiskt! Vi har ju lyxhusvagn också.. så det är soft faktiskt! :)
Ikväll blir det nog kul trotts allt, trodde att det bara skulle bli en trist kväll med föräldrarna, men nu ska jag till brasan i ljungsbro och träffa lite folk o så iaf! :D Hoppas det bli kul, det brukar det bli med er!

/Ha det bra kära läsare xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0