Rädda Larma Släck.

"Vad ska vi göra?
RÄDDA, LARMA SLÄCK
Vem ska vi ringa,
KOMMITÉN!
Fiiiiiireee fighteeeers!!!

Jaa så skrek man ett antal gånger under nollningsveckan och nu kommer det äntligen, det utlovade inlägget om nollningsveckan. Var ska jag börja? Den veckan var helt klart det mest galna jag varit med om någonsin, det var fullt ös dygnet runt i en hel vecka.. Jag tror faktiskt att lite bilder är bättre på att förklara än vad mina ord är så se och njut...

Och här har vi bästa laget någonsin samlade på ett ställe, för vet ni vad? Vi är brandmännen på campus, vi kan släcka eran eld, om ni ringer när det brinner så kommer vi direkt, vi har muskler vi är sygga, med oss känner ni er trygga, vill ni klättra på vår stege, vill ni hålla i vår slang?

Efter att ha gått i samma rödgula brandmanna kläder hela veckan kunde faktikst även vi bli riktigt snygga till finsittningen på fredagkvällen!
TACK ALLA KICKERS OCH FIREFIGHTERS FÖR EN GRYM VECKA!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj vad jag blir lite avundsjuk på allt nytt och roligt som händer alla! Snart måste vi komma och hälsa på dig i Växjö Erik!

2011-09-05 @ 22:53:00
URL: http://aupairjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0