No life.

Ännu en dag på Linnéuniversitetet har gått, tiden går fort känns det som och om två veckor har vi första stora tentan och det är det sista momentet i min första universitetskurs. Sen har jag 15 poäng som i en liten ask förhoppningsvis om allt går som det ska! Nu är det ekonomistyrning som gäller och det krävs mycket arbete för att bli säker på hur allt ska skötas och fungera känner jag, alltså blev det en lång dag i skolan idag, började med en väldigt sömning föreläsning där jag både höll på att somna, fick förklara vad en horunge och dubbelhorunge var och ville döpa om min kalender från "LIFE 2011-2012" till "NO LIFE 2011-2012". Men efter regn kommer solsken och i slutet på dagen sa jag till och med att jag tyckte det här med ekonomi är ju kul...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0