Underbara tider

Jag säger bara en sak, dagen i Romme har vart helt sjukt underbar! :D Sjukt grymmt med skidåkning igen, sjukt härliga människor, sjukt bra ställe (förvånansvärt bra skidanläggning), sjukt härligt väder (strålande sol hela dagen), sjukt het buss, sjukt bra och roliga filmer på bussen, sjukt äckliga hamburgare! Med andra ord en sjukt bra dag! :D



Och glädjen forstätter, imorgon är det ingen vanlig dag.. och på fredag är det feeeeezt! :D
Det ända minuset är att jag har matteprov imorgon som jag inte pluggat någonting på.. :/
(Ajdå inget bra slut känner jag, man ska sluta när man är på topp.. men men!)

/erik

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: hihi, jaa du Erik vad var det för en bild xD , kan ju säga att jag har endel i mitt arkiv ;) ...och den där snygga var från ängsbo :D xD

2010-03-20 @ 18:35:04
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0