festen är slut

Jaha, nu var det slut på det roliga, har firat mina 18år i dagarna tre nu! I torsdags var det bara hemmamys med mamma och pappa, tårta på sängen på morgonen och tårta på eftermiddagen, i fredags hade jag och Gabbe den fetaste av feta fester med masser kompisar och igår var det släktkalas som gällde! Hur nice som helst har det varit, särskilt festen i fredags, de var gryyyyyymt! :D Tack alla vänner för allt<3

Och så mycket döööcoola presenter jag har fått då!! jag har fått:

  • Körkortet betalt
  • Två Mia&Klara filmer och en kväll med gänget <3
  • Pengar
  • Presentkort på MQ
  • En Samuel skiva
  • Världens sötaste bok, Tittut regnbåge! <3
  • Den coolaste av coola godisgurkor
  • Tjuvlyssnat bok och Tänk positivt bok
  • Klubbor och Mega klubba
  • Hello Kitty tuggummi
  • En köttätande växt
  • En skjorta
  • Tulpaner
  • Ljuslykta
  • Världens coolaste massagegroda med vibrato xD
  • Jag har aldrig kortlek
  • Merci choklad och Chokladbok
  • En "Du är bäst" Choklad

 
 

Slut. Återigen Tack alla<3

/erik


Kommentarer
Postat av: Josefine

du är verkligen värd det bästa Erik :)<3

2010-03-21 @ 18:56:01
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0