Veckans Babe

Har vart lite off här igen, illa illa, eller det kanske snarare är bra eftersom det visar att jag har andra bättre saker för mig än att sitta vid datorn. Plugget är igång för fullt redan, igen slapp start här inte som jag hade hoppats på.. Sen har jag träffat kompisarna en hel del i veckan med, helkul! :)

Idag på förmiddagen har jag vart ute på vinterpromenad med mammi och pappi och snart blir det mat, lax och klyftpotatis, mums! I eftermiddag och kväll få jag se om det blir att vara hemma och slappa eller om det blir att träffa lite folk, framtiden lär utvisa detta (A)
Men imorgon kväll blir det andra bullar, då blir det att se Snabba Cash med Gabbe, Matilda, Linnea och Astrid! Så himla mys och kul ska det bli, det var hur länge sän som helst jag var på bio känns det som. :P

Tänkte också nominera Veckans Babe här på bloggen när jag ändå har tid att skriva lite, måste ju komma igång med dom gamla godbitarna som alla gillar xD

Nomineringen lyder: till en underbar människa, till en person som bryr sig i alla lägen, till en människa som är otroligt rolig, som alltid är lika glad, som alltid är lika sexiii, som alltid har den rätta stilen, som alltid har den rätta attityden och som alltid är alla lärares lilla favvobarn! Denna människa har satt Vikingstad på kartan, har vunnit vm guld i höjdhopp 1820, har födds av en mamma som har födds av en mamma. Denna människa är helt enkelt en stor hjälte för hela Sverige och borde hyllas i tusentals år framöver, denna människa är enastående.
Veckans babe är... (trummvirrvel) GABBEBOIIII, Gabriel Holmis, Gabbe, Rumpnissen, Kungen, kärt barn har många namn ;)

Till sist en bild på Gabbebabe i sitt rätta jag (Y)

/erik

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Haha! Jag tkr rumpan i bakgrunden passar bra in :D

2010-01-20 @ 21:37:10
Postat av: erik

hahahaha Du+rumpan=sant! Det kan inte bli mer lustfyllt!

2010-01-20 @ 21:46:46
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Gabriel

hahahahaha ! saaaant!!

2010-01-20 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0