En fin helg

Helgen är sluuut, usch va fort helgerna går och nu har man en hel jobbig skolvecka framför sig, jag som redan är sjukt trött på skolan efter två dagar... Dock lite kul att träffa folket igen men det jobbiga med skolan överväger nog ändå..

Helgen har vart ganska fin ändå faktiskt, gårkvällen hos @ Hellholms Place var riktigt kul, åka plastpåse, snöbollsruggby, grillade bananer med choklad, lite spel och sjukt härliga vänner. Kan det bli bättre? Nee tror inte det faktiskt, ni är bäst helt enkelt, har alltid lika kul när jag ör med er och saknar er alltid lika mycket när jag inte är med er!

Idag har jag mest suttit hemma och latat, det var tänkt att jag skulle plugga lite idag åtminstonne men nej nej, det är ju mysigare att slappa och inte göra någonting.. Hmm, plugget tar ett tag att komma in i igen! Jag har i alla fall finslipat min ansökan till ledarskapsutbildningen Wallenberg Academy och skickat in den idag, lite duktigt va mig där tycker jag, hehe. Hoppas man bli antagen asså, vore så sjukt kul att åka till Stockholm en vecka, bo på hotell, träfa nytt folk, slippa vanliga skolan och lära sig nått bra för en gång skull kanske. Det är bara att vänta till början av Februari då man får reda på vilka som får åka.. ;)

Idag har jag också bestämmt mig för att ta tag i körkortsteorin också, det är ju faktiskt bara drygt två månader kavr tills jag fyller 18, Yeeey! :D Körningen går bra, jag kör typ överallt när vi ska någonstans nu men teoriboken har jag inte ens öppnat än, men nu ska det verkligen bli ändring på det, den ska börja läsas och nästa måndag har Matilda och jag bestämmt oss för att börja gå på Magnusons teorilektioner med! Party party!

Min helg avslutades med att se Johan Falk filmen på 4an, den var riktigt bra faktiskt, kan rekomenderas om du missa den! ;)

Nu ska jag sluta ordbajsa här, ändå bara jobbigt för er att läsa juu! ;)

Goooonatt! :D

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0